מה עושים במקרה של ספירת זרע נמוכה?

תוכן עניינים

תוצאות של ספירת זרע נמוכה מעידות על בעיות פוריות של הגבר, כאשר כמובן – חומרת הבעיה מתבטאת במספר הזרעונים אשר נמצאו בבדיקה ובהתאם  לתוצאות ניתן להבין את מצבו של הגבר ולהתאים את הטיפול הנכון ביותר לכל מטופל.

אין ספק כי תוצאות המעידות על ספירת זרע נמוכה יכולות להלחיץ כל אחד. כל אדם יכול לחוש בקושי בשל התוצאות הללו ולחשוש מאוד, אך למעשה – זה לא תמיד חמור כמו שחושבים. המעבדות המקצועיות של ד"ר יונה ברק מתמחות בטיפול במקרים כאלו ויכולות לסייע לכל גבר למצוא את הטיפול הנכון והמתאים ביותר למצב שלו ללא כל בעיה.

קודם כל – בדיקה נוספת

ישנם גורמים רבים אשר יכול לגרום לתוצאה של ספירת זרע נמוכה בבדיקה, ולא תמיד קשור בבעיית פוריות של הגבר. לדוגמא, גבר אשר קיים יחסי מין או שהגיע לשפיכה בשבוע שלפני הבדיקה יכול לקבל תוצאה של ספירת זרע נמוכה, אך בבדיקה נוספת בה הוא ימנע משפיכה למשך שבוע יתגלה כי הספירה תקינה ואין בעיה עם התוצאות.

לכן, אנו במעבדות ד"ר יונה ברק מקפידים לבצע לפחות שתי בדיקות, ולעיתים אפילו אחת נוספת, בכדי להבין את התוצאות הנכונות והמדויקות יותר ולסייע למטופל להבין את מצבו ולבחור את הטיפול הנכון ביותר בשבילו.

ייעוץ אישי

חשוב להבין כי תחום פוריות הגבר הינו תחום רחב מאוד, ומה שמתאים ועובד בשביל מטופל אחד, לאו דווקא יעבוד עבור מטופל אחר. לכן, אנו מקפידים מאוד להעניק לכל מטופל ייעוץ אישי ולהתאים באופן מדויק את הטיפול עבור המצב הספציפי שלו תוך התחשבות במאפיינים סביבתיים שונים. הייעוץ והטיפול האישיים הללו, בשילוב עם טכנולוגיה מתקדמת של הקפאת זרע והשבחת זרע, וידע רב בתחום, הובילו אותנו למעמד מוביל בישראל ולמעבדות בעלות אחוזי הצלחה גבוהים ביותר.

אז למה אתם מחכים? אם קיבלתם תוצאות של ספירת זרע נמוכה או שאתם צריכים לבצע בדיקה כזו, פנו אלינו ונשמח ללוות אתכם לאורך כל התהליך ולסייע לכם בכל מה שנוכל עם הפתרון הטוב ביותר עבורכם.

ד"ר יונה ברק
ד"ר יונה ברק

עוסקת בתחום זה כ-35 שנה. ממייסדי התחום בארץ ובעולם.
שותפה ביצירתם של כ- 30 אלף ילדים בארץ ובעולם.

קרא עוד אודות ד"ר יונה ברק
נשמח לשמוע את דעתכם על המאמר
ד"ר ברק בטלוויזיה