מה עושים במקרים של בעיות פוריות אצל גברים?

תוכן עניינים

לגבר ולאישה יש חלק ביצירת עובר, ולכן לעיתים קושי בכניסה להיריון יכול להעיד לא רק על בעיות פוריות אצל האישה, אלא לעיתים מדובר דווקא בבעיות פוריות של הגבר. בעיות פוריות של גברים יכולות להגיע ממגוון רחב של סיבות שונות, חלק מולדות, חלק בעקבות טראומה או פגיעה גופנית כזו או אחרת, חלק בעקבות מחלות או טיפולים שונים כמו הקרנות ועוד.

כל דבר כזה יכול לגרום למצב של בעיות פוריות אצל גברים, ולכן במקרה ואכן מתגלה כי הגבר סובל מבעיות כאלו ואחרות, יש להתאים לו טיפולי פוריות אשר מותאמים למצב בו הוא נמצא ולסיטואציה האישית שלו.

לפני הכל – אבחון נכון

לעיתים רבות אנו פוגשים גברים אשר אובחנו במקומות שונים ואנו מגלים כי מלכתחילה האבחון לא היה נכון. לדוגמא, גבר אשר הגיע עם תוצאות של ספירת זרע נמוכה מאוד, ובבירור עלה כי הוא קיים יחסי מין יומיים לפני הבדיקה. כך, בבדיקה נוספת אשר ביצע לאחר התנזרות עלה כי ספירת הזרע שלו תקינה לחלוטין.

לכן, החלק הראשון בפתרון של בעיות פוריות לגברים הוא דווקא האבחון. ברגע שהאבחון נכון ומדויק הרבה יותר קל להתאים למטופל את הטיפול הנכון לו ולאפשר לו למצוא את הדרך המתאימה עד שיוכל גם הוא לחבוק ילד משלו.

טיפול אישי ומקצועי

במעבדות ד"ר יונה ברק אנו מקפידים לתת טיפול אישי ומקצועי לכל מטופל. אנו יודעים, דרך הניסיון רב השנים שלנו, כי כל מקרה הוא אישי, ולכן אנו מתאימים לכל מטופל את הטיפול האישי והנכון ביותר עבורו באופן פרטני. אנו לא רק מבצעים בדיקות או מוסרים תוצאות, אלא גם מעניקים את הליווי האישי והתמיכה הכל כך חשובים בתהליך הלא פשוט הזה.

כל גבר אשר מתמודד עם בעיות פוריות מרגיש תחושות קשות מאוד, והמטרה שלנו היא לא רק לסייע לו לפתור את הבעיות, אלא גם להעניק את הליווי האישי והתמיכה הנפשית אשר חשובים לא פחות, ולמעשה גם יכולים להשפיע באופן ישיר על התוצאות של הטיפול.

ד"ר יונה ברק
ד"ר יונה ברק

עוסקת בתחום זה כ-35 שנה. ממייסדי התחום בארץ ובעולם.
שותפה ביצירתם של כ- 30 אלף ילדים בארץ ובעולם.

קרא עוד אודות ד"ר יונה ברק
נשמח לשמוע את דעתכם על המאמר
ד"ר ברק בטלוויזיה